Proč kladou firmy a korporace takový důraz reklamní igelitové tašky? Protože si tak snadno a levně zajišťují propagaci mezi velkou skupinou lidí. Když zákazník vyjde ze dveří vašeho obchodu s taškou s vaším logem či reklamou v ruce , nejspíše potká další desítky až stovky jiných lidí. Ti se tak kontaktu s vaší značkou nevyhnou. Cena za tuto propagaci je v porovnání s dalšími typy reklamy opravdu nízká. A navíc pomáháte i svému zákazníkovi.

 

Igelitová taška řeší dva problémy najednou.

Pokud chcete uspět v podnikání, patří spokojený zákazník na první místo. Úspěšného obchodníka odlišuje od méně úspěšného především zájem o vlastní společnost a neustále zdokonalování systému prodeje, služeb a produktů. V této souvislosti se Igelitová taška zdá jako poměrně obyčejná záležitost, není tomu tak.

Proč je igelitová taška důležitá? Představte si finální část prodeje. Chvíli, kdy zákazník chce odejít se zakoupeným zbožím z obchodu a najednou neví, jak odnést zakoupené věci. A pokud pro něj nemáte řešení, stává se ze spokojeného klienta rozladěný.

Chcete vyvolat u zákazníka pozitivní emoce? Stačí nabídnout řešení jeho problému, které si vybaví kdykoliv potřebuje vaší službu nebo produkt. Takovýto pozitivní zážitek se pak stává součástí vašeho brandu. Taška zároveň pomáhá i s rozšiřováním vaší značky. Chytré marketingové sdělení napomáhá reklamním aktivitám Vaší společnosti.

 

Péče o detaily je důležitá pro úspěch vaší společnosti.

Dbáte při vašem podnikání na jednotlivé detaily? Skutečně vám záleží na těch nejmenších drobnostech? Mohou totiž rozhodnout, zda bude vaše podnikání úspěšné nebo ne.Mezi tyto maličkosti patří právě igelitové tašky. Pořídili jste ty nejlevnější, skrz které je vidět a po druhém kroku se roztrhne ucho? Ty příliš dobrý dojem nezanechají. Naopak kvalitní tašky, byť o málo dražší, které se hned nerozpadnou, budou vaši zákazníci používat opakovaně. A v tuto chvíli přichází na řadu reklama.

Igelitová taška může být a bývá opravdu skvělou reklamní plochou. Jediné, co musíme udělat je, investovat trochu více na začátku. Tento způsob vaší propagace je víceméně zadarmo a počáteční investice se rozhodně navrátí. Zákazník, kterému nadělíme pěknou tašku k nákupu a který ji opakovaně používá, seznamuje s vaší reklamou nezanedbatelný počet lidí. Ty bychom museli jinak oslovit za pomoci jiných, mnohem dražších metod.

 

Jak navrhnout reklamní tašku, aby měla úspěch?

Na světě je mnoho společností. Jak se od nich odlišit a vyniknout? Musíme působit jedinečně a pečlivě sladit naši „firemní“ identitu s výjimečností našeho konkrétního produktu.

Úspěšný reklamní předmět umí nenásilně vtáhnout nezúčastněného pozorovatele do našeho příběhu a vzbudit v něm skutečný zájem o naší zprávu. Správná reklama musí upoutat, chytře a srozumitelně komunikovat 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.

Nepodceňujte sílu jednoduchých reklamních předmětů, jako jsou igelitové tašky. I ty mohou být důmyslným propagačním nástrojem. A jak vidíte tento druh reklamy vy? Podělte se s námi v komentáři.